piątek, 26 maja 2017

Xiaomi Mi Max 2 zapowiedziany. Duża bateria i lepszy aparat

Xiaomi zapowiedziało dziś smartfona Mi Max 2. Telefon ma 6,44-calowy ekran i względem poprzednika wnosi liczne udoskonalenia. Warto tu wspomnieć o większej baterii 5300 mAh z funkcją szybkiego ładowania i o lepszym aparacie fotograficznym z tyłu obudowy. Xiaomi Mi Max 2 będzie początkowo dostępny tylko w Chinach.
Xiaomi Mi Max, który od kilku miesięcy jest dostępny w polskich sklepach, doczekał się dziś następcy. Nowy model trafi nakpierw do sprzedaży w Chinach. Xiaomi Mi Max z 64 GB miejsca na dane wyceniono na 1699 juanów (około 926 złotych), a model 128 GB na 1999 juanów (około 1089 złotych).
Xiaomi Mi Max 2 to przede wszystkim większa bateria i lepszy aparat względem poprzednika. Użyto tu akumulator o pojemności 5300 mAh, który ma zapewnić do 18 godzin odtwarzania wideo. W godzinę bateria naładuje się do 68%. Możliwe to jest dzięki technologiom Quick Charge 3.0 i równoległemu ładowaniu.
Xiaomi Mi Max 2 z tyłu obudowy ma aparat fotograficzny Sony IMX386 12 Mpix z PDAF i podwójną diodą doświetlającą LED. Rozmiar piksela to 1,25 um. Zastosowano tu więc ten sam sensor, który ma Xiaomi Mi 6 zapowiedziany w kwietniu.
Smartfon jest wielkim phabletem z 6,44-calowym ekranem Full HD i procesorem Snapdragon 625 oraz 4 GB pamięci RAM. Telefon pracuje pod kontrolą systemu Android 7.1.1 Nougat z MIUI 8. Z jego danymi technicznymi zapoznacie się poniżej.

Xiaomi Mi Max 2 - dane techniczne

  • 6,44-calowy ekran rozdzielczości 1080 x 1920 pikseli
  • procesor Snapdragon 625 z GPU Adreno 506
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM typu LPDDR4
  • 64 lub 128 GB miejsca na dane
  • czytnik kart pamięci microSD (do 128 GB)
  • kamerka 5 Mpix do wideorozmów i selfie
  • aparat fotograficzny Sony IMX386 12 Mpix z diodą doświetlającą LED i PDAF
  • nagrywanie wideo w jakości 4K UHD
  • akumulator o pojemności 5300 mAh
  • Wi-Fi 802.11ac
  • Bluetooth 4.2
  • odbiornik GPS
  • moduł NFC
  • modem LTE
  • dual SIM
  • USB C
  • stereofoniczne głośniki
  • Android 7.1.1 Nougat z MIUI 8

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates